M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 5 de març del 2018

Que em molesta?

  QUE EM MOLESTA?
Hola sóc Adriana i vos vaig a contar algunes coses que em molesten.
Una de les coses que en molesten és que una persona que està parlant-me escupsca mentres parla, em dona molt de repelús. Em va passar que un día estava parlant amb la meua cosina i es va posar a escupir, i des d'eixe moment això em molesta.
Una altra es que els meus amics es posen a xillar davant de mi, a mi  em va passar que estavem jugant a futbol itots m'estaven dient que tirara i molesta molt.
Tampoc m'agrada que algu es pose a fer sorollets al me costat perqué és insoportable. A mi em va passar que el meu cosí es va posar a fer " tuturutatu"i des d'eixe moment que algu faça coses aixina em molesta...
I l'última que us vaig a contar és molt estranya però em molesta, és que la tele estiga giradq quant (la meua tele té un suport que pots girar) jo l'he girada. El meu germà la va girarni em molesta molt

1 comentari:

Gràcies per deixar el teu comentari !