M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 4 de març del 2018

EM MOLESTA

A mi em molesta que comencen a tosir-me damunt,perqué em constipe i també m'agovia.Me moleste des de fa molt poc perqué fa poquet una amiga me va tossir i em va molestar.
També em molesta quan estic veient una pel.licula,series...i estic menjant algo cruixent  i no sents la pel.licula.Me molesta des de sempre.
Em molesta que una serie que ha acabat la temporada et deixen amb la intriga i haja de passar molt de temps per a que tornen a fer-la,em molesta perquè em deixa amb l'intriga .Això em molesta des de que vaig a començar a vore series.
També em molesta que en la pissara facen un soroll amb el clarió,em molesta perqué me fa mal als oits.Em molesta des de sempre.

Em molesten moltes coses!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !