M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 5 de març del 2018

QUE EM MOLESTA?

Us vaig a parlar de les coses que em molesten, desde quan i perquè.

Em molesta que quan estic parlant les altres persones m'interrompisquen i no em deixen parlar. Em molesta perquè és una falta d'educació a la gent i em passa des de que vaig aprendre a parlar.

En segon lloc, que el meu germà estiga al meu costat sempre perquè no em deixa el meu espai, perquè no para de parlar-me. Aixó em molesta desde que el meu germà era menut.

Em molesta que quan estic descansant en el sofà després de sopar els meus pares em diguen que em vaja a dormir al llit però jo no vull.

Per últim em molesta que quan esric dormint la meua germana estiga cridant o plorant perquè m'he d'alçar i cuidar-la.

Pot haver-hi més coses que em molesten durant la meua vida, però aquestes són les coses que més recorde.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !