M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 1 de març del 2018

QUÉ EM MOLESTA?

Hui vaig a fer un text per a explicar algunes coses que em molesten (perquè dir-les totes sería impossible).
Una de les coses que a mi em molesten és quan la meua germana es fica xuleta i es creu la reina del món o quan convida a la seua millor amiga i veu que me molesta i no li diu res. Això a mi em molesta perquè quan es fica xuleta em pareix que es comporta d'una manera molt infantil i quan convida a la seua amiga em pareix que té molt poca empatia perquè ella sap que em molesta i quan ho fa no li diu res.
També em molesta les persones que t'insulten sense motiu o que es creuen que són superiors a tú. A mi em molesten perquè es creuen que poden manar-te el que fer, tractar-te mal o inclús insultarte però, a aquesta gent no has de fer-li ni cas i no t'has de deixar fer eixes coses.
L'última vosa que a mi em molesta és la gent que són de diferents equips de fútbol que queden abans de partits per pegar- se. A mi això em molesta perquè jo crec que li donem molta importancia al fútbol encara que a mi m'agrada molt però, portar el fútbol fins al punt de quedar per a pegar-se, que hi hagen tantes morts o insultar a la gent per a mi no mereix la pena.
I aquestes són algunes de les coses que a mi em molesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !