M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 1 de març del 2018

EM MOLESTA


EM MOLESTA

A tot el món li molesta alguna cosa perquè se li fa molt pesada.
Jo avui et vaig a dir que em molesta i perquè.
A mi em molesta la gent que es fa el xulo, la gent que fa preguntes absurdes i haver de fer el deures el cap de setmana.
A mi em molesta la gent que es fa el xulo perquè semprefarden d'alguna cosa per exemple.
Un nen ha tret un 10 en un examen i es pasa a dir-ho davant de la teua cara, quan tu has tret un 8 i estàs feliç.
A mi em molesta la gent que fa preguntes absurdes perquè, molesten i te fan la pregunta una vegada i altra.
Per exemple, tu estàs en un examen i et pregunten, en el partit puc ser bandes? o vas al parc? que són preguntes habituals a la meua classe i molesten molt.
A mi em molesta fer deures el cap de setmana perquè els professors  et posem molts deures i jo tinc fútbol i m'alce a les 7 del matí.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !