M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 1 de març del 2018

EM MOLESTA

Jo avui vaig a parlar-vos dels mosquits i les mosques, perquè em molesten.
Les mosques em molesten perquè volen pel teu voltant, són molt pesades perquè fan el soroll de "sssss..." i et molesten molt quan es queden posades en la teua pell i et fan cosquerelles en els moments importants.
Els mosquits són també pesats com les mosques i ademés penses que et va a picar.
L'època de l'any que em molesten més és en l'estiu perquè fa moltíssima calor. I on més (em molesten) és en el meu poble, en la piscina. I també en el camp perquè hi ha moltes plantes.
Per a solucionar això jo mate a les mosques però els mosquits em piquen, sobre tot per la nit.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !