M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 1 de març del 2018

EM MOLESTA

Hola vaig a parlar del que em molesta, que és que posen deures quan en festa.

A mí em molesta que posen deures els caps de setmana, en vacances, en festa o en ponts. En la meua opinió no deurien posar deures en festes perquè per alguna raó és diuen festes per a no fer res. Quan és festa jo me vaig amb les meues amigues i se me obliden. I aleshores quan és festa i estic en el sofà a gust i me'n recorde dels deues i m'he de posar de peu i anar a fer-los i això em molesta molt.

El que fa que em molesta és que als majors no els posen deures en festes i als xiquets si.

Per aconseguir que no em passe això, he de fer-los més de pressa en classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !