M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 2 de març del 2018

EM MOLESTA

                                                                 EM MOLESTA

Hola soy Gabriela i ara us vaig a dir una cosa que em molesta. Em molesten moltes coses pero ara us vaig a dir una.

Bó a mi em molesta que jo estiga veient pel-licules o televisió i haja gent parlant o haja gent fent sorollets, això em molesta molt.

Per què em molesta? Doncs perquè jo vull escoltar el que estic veient siga pel-lícules o noticies... I aleshores no escolte res per els ruidets o perquè estan parlant.

Aleshores, això seria el que em molesta i perquè em molesta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !