M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 2 de març del 2018

COSES QUE EM MOLESTEN

COSES QUE EM MOLESTEN


Hi ha algunes coses que no m'agraden, però la que menys m'agrada és gitar-me tard i al dia següent matinar.

Algunes vegades no puc fer o acabar tots els deures perquè no em dona temps, i just quan em deixe algú per fer, Eva ens el demana i em posa una nota a l'agenda i ma mare s'enfada amb mi.

Una altra cosa que no m'agrada és no eixir a passejar alguns  caps de setmana, perquè he de fer els deures i estudiar per als controls i dues dies són molt pocs.

Ah! també, no m'agraden els mosquits perquè sempre van a per mí i em fan molt de mal.



Jorge Ricardo Fernández 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !