M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

UNA MASCOTA DE REGAL

L'altre dia va ser l'aniversari del meu cosí Miguel i li van regalar un gosset.
Era un regal que havia demanat moltes vegades als  seus pares, peró mai arribava. Ara ja ho havia aconseguit!
Al principi em va parèixer un regal fabulós perquè a mi m'agraden moltíssim els animals, en especials, els gossos. Però desprès vaig pensar que un gos no era qualsevol regal perquè cal cuidar-lo, i em vaig plantejar les següents preguntes:
-Anava a cuidar del gos el meu cosí?
-S'anava a alçar tots els dies prompte per traure'l a passejar?
-El gos pot viure en un pis sense terrassa?
-Sap que és per a tota la vida o se cansarà prompte?
Amb aquestes preguntes veig que tindre un gos té aspectes positius i negatius.
Els positius són gaudir de la companyia del gos, del seu carinyo, que quan arribes a casa et reb amb molta alegria, quan ixes a passejar jugues amb ell, si vius en una casa de camp,jugues a tirar-li pedres i a còrrer, et protegeix d'altres animals com gats, serps i ratolins de camp.
Però, per altra banda, també hi ha aspectes negatius perquè embruta la casa de pèl. No pots anar-te de viatge si no coneixes a algú per a deixar-lo. També és car alimentar-lo, cal portar-lo al veterinari, cal traure-lo tots els dies a passejar, t'abellisca o no, i quan és xicotet requereix de més cuidats que costen diners.
Així que després de tot, pense que depen molt de la persona que vaja a cuidar-lo.
En el meu cas jo tinc gos i sóc responsable i el vull molt i és diu Happy.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !