M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

LES EXTRAESCOLARS

Les extraescolar? Que són les extraescolars? Són unes activitats que tens després de classe , però tindre moltes pot ser bo o dolent.

Per exemple Marc , un company de de classe, té 9 extraescolars. Això té béneficis per què si te inviten a mano cosa molt sosa  i tu no vols anar i dius: Es que tinc coro, es que tinc, es que ,es que...
Sempre és que, però també és dolent com, té inviten al aniversari de Pedro en el Làser Game, però no pots anar perquè tens piano o básquet, aleshores té fastidia.

Una altra cosa roïna es que té agovien molt i això pot llevar cap d'estudi.
Aixi que no tingau moltes extrascolars!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !