M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

German i germanes

GERMANS I GERMANES

Tot el món no naix volent un germà o germana, que va ser el que em va passar a mi. Quan vaig néixer de seguida vaig saber que tenia una germana, però no sabia com seria l'experiència.

Tindre un germà a vegades pot ser agradable o un avorriment.
Tindre un germà xicotet és un poquet avorrit perquè sempre estan dormint, sempre ploren, mai mengen res ...
Però al al principi estàs molt impacient perquè vols vore com naix, Després amb el temps és molt pesat, sempre vol jugar amb tu, sempre vol estar amb la seua mare etc.
Després, si tens un germà major, mai juga amb tu, sempre està amb el mòbil, amb les xarxes socials, amb els seus amics i quan li demanes jugar si està ocupat et diu que no, però, en canvi, si no te deures, ni a quedat amb a els Seus amics, ni li enviem whatsaps, juga amb tu.
Fins ací a els desventatges.
Ara a les coses bones.
Les coses positives de tindre un germà xicotet són que pots jugar amb ell, és molt adorable i sempre et fara cas.
Les coses bones de tindre un germà gran és que sempre et protegeix, si és molt popular els seus amics et tracten bé.
Ara et toca a tu, que tries !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !