M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 16 de febrer del 2018

TINDRE UN GOS DE COMPANYIA

Hola vaig a parlar sobre la companyia dels gossos, vaig a parlar d'ells perquè m'agradaria tindre un gos, però no me deixen.
Unes de les coses bones de tenir un gos per a mi és: que tinc un amic per a jugar perquè els meus germans són un paquet majors, aleshores juguen amb mi molt poques vegades. Altra cosa bona dels gossos és que puc demostrar que sóc responsable. Altra cosa és que me protegeix més la casa i estic més segura perquè tinc por a que un lladre vinga.
Però, malgrat les coses bones, té alguns inconveniens com: arreplegar les seus cosetes que són caquetes, altra traure'ls a passejar tots els dies i que en les vacances cal buscar a algú per a que el cuide.
Per acabar, encara que tinga coses dolentes a mi m'agradaria tindre un gos però els meus pares no em deixen per les coses dolentes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !