M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

EL BÀSQUET

Com m'agrada tant el bàsquet vaig a donar-vos la meva opinió.
En primer lloc vos vaig a explicar les coses bones que té i els seus avantatges:
Es bó jugar-ho per que fes esport i és molt diver.
És un esport que té molts avantatges:
1.És pot jugar en equip, la pilota s'agafa en les mans i si vols obtenir punts fica la pilota en el cistell, tens que saber a quí passar-li la pilota per guanyar.
2. Pots millorar la coordinació.
3. Pots fer amics
Però també té els seus desavantatges:
1. Coses dolentes com per eixemple li pots donar un cop a algú molt fort perquè la pilota és molt gran i dura.
2.  Pots rebre cops per espentes i fer-te molt de mal.
3. En aquest esport tens més facilitat de fer-te lesions de genolls i turmells.

CONCLUSIÓ:
A pesar dels desavantatges que té és un esport molt beneficiós per al nostre cos, perquè coordines moviments i te fa millorar la teua resistència física.

David Blanes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !