M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 16 de febrer del 2018

PEIXOS ABISALS

PEIXOS ABISALS
Hola!Sóc Hugo i vaig a opinar sobre els peixos abisals i dir-vos algunes curiositats.
Sabeu que es denomina peixos abisals a les espécies marines que habiten en profundetats superiors als 1.000 metres a on no arriba la llum.Es per això que adquiriXen una sèrie de trets comuns com la seua ceguera.Quasi tots estos peixos són cecs i perceben tot a traves de l'olfacte.
Jo opine que els peixos abisals són molt monstruosos i també hi ha que tindre valor per acostar-se a ells i fer-los una foto.
I jo opine que necesSiten 3 bombones de aire i els bussejadors tindrien molta por em pense.
Una cosa curiosa es que el peix Dimoni utilitza la llum que té al cap per atreure a les víctimes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !