M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

L'ESPORT

                                            L'ESPORT

Jo crec que l'esport és bo per a la salut i també per a estar en forma. Tots els dies has de fer un poquet d'esport per a tindre més motivació i energia en el cos. Pots fer esport en qualsevol lloc: en el parc, a la piscina etc. És molt divertit fer esport i millora el benestar físic i mental de l'esser humà.

L'esport premeteix que la persona exercite el seu organisme per a mantenir- lo en un bon nivell físic, aixina com també et permetei relaxar- se.

Fer exercici de manera regular ajuda a prevenir enfermetats i a controlar el pes.

Però de vegades fer esport tembé té inconvinients.

A voltes pots tenir lesions i els xiquets són molt competitius.

Es crea violència i baralles entre aficionats de clubs entre si.

I també sacrificis i sufriments

Però per a mi es molt bo fer esport.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !