M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

El mar

EL MAR

Jo opine que el mar es una cosa extraudinària.
Si no hi haguera mar no hi haurien peixos, plantes marines etc.
A mi m'agrada molt el mar, perquè es com una bassa natural.
Però també hi ha algunes coses que no m'agraden del mar: les meduses les odie a vore jo entenc que no volen fer-mos mal, que som nosaltres els que es clavem e
n el mar i es s'a casa, però el seu verí fa molt de mal.
La segona cosa que no m'agrada són els peixos aranyes, són uns peixos que estan baix de l'arena i quan tu la xafes et piquen i fà molt molt de mal. A mi no me ha picat ninguno però he sentit parlar d'ells.
Hi han més coses del mal que no m'agraden, però guanyen les coses bones. Una cosa bona es que es una font d'aliment. També ha sigut una via de transport i de comunicacions. A més ens permet banyar-nos fer actividats, esports etc.
Una de les coses que m'agraden molt fer, es buscar tenyines i fer collars i polseres!
El mar ens permet fer moltíssimes activitats més!
M'agrada estiuejar al costat del mar, fer castells d'arena, fer volteretes...
M'AGRAD


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !