M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

LA BICICLETA

                                                            LA BICICLETA


La bicicleta és un transport que funciona amb la força humana.

La bicicleta te 2 pedals, un sillonet, 2 rodes, una cadena, 5, 6 o 7 pinyons i un mànec. Et pujes ala bicicleta, et sentes en el sillonet, pedaletges i al moure els pedals, la cadena impulsa a les rodes i fa que és moga la bicicleta.

El principal avantatge d'anar en bicicleta és que, no contamina, fas molt d'esport i és bo per a la salut. I quan fas viatges llargs o curts pots gaudir molt del paisatge.

Els desavantatges són els següent:

Si plou te mulles, no pots dur més d'una persona a menys que siga de 2 seients, no pots agarrar molta valocitat en la ciutat i per últim si fas viatges llargs has de parar a descansar.

En conclusió és un bon mitja de transport per a distàncies curtes i pots gaudir molt si fa bon oratge. És fonamental que no contaminen.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !