M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

TEXT D'OPINIÓ US DELS ROBOTS

Hola sóc Marc i vaig a parlar del us dels robots.
Els robots tenen molts avantages com que ho fan tot més fàcil al ser humà: cuinar, viatjar, investigar...
Ho fan tot més ràpid que el ser humà con que un cotxe corre més que tú, però també fan coses que l'umà no pot fer con volar o anar a dos-cents per hora.
Però els robots també poden tindre defectes com que no tenen vida, encara que ho intenten un robot may tindrà vida, encara que els humans ja han aconseguit un mètode semblant a la vida . També costa molt construir un robot, perqué cal montarlo, programarlo,provarlo...
Ho fa tot més ràpid que  el ser humà com que un cotxe corre més que t´u, perˋo tembé fan coses que l'humà no pot fer com volar o anar a dos-cents per hora.
Però, els robots també poden tindre defectes com que no tenen vida, encara que ho intenten un robot mai tindrà vida, encara que els humans han aconseguit un mètode semblant a la vida. Tamb´e costa molt construir un robot perqé cal montarlo, programarlo, provarlo...
Tampoc pensen per si mateix només obedeixen ordres i més ordres i així per sempre.
És millor fer coses a mà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !