M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 15 de febrer del 2018

LES VACANCES

Vaig a parlar d'on anar de vacances.
He elegit este tema prque a mi m'agrada molt les vacances.

Podem anar a un lloc de platja com Hawai ,les Bahames...Les coses bones de anrar-sen de vacances a un lloc de platja es que si te vas en estiu pog anar i bañarte on buigues y estás fresquita, els desavantatges d'anar-se'n de viaje a un lloc de platja es que si vas en hivern no te pots donarte un bany.

També podem anar al Pol Nord, es totalmen different al davant.Les coses bones d'anar al pol Nord és que si vas en nadal pots vore al pare Noel , als elfos , però si vas en estiu passes fred com en nadal també , però en estiu ningu vol passar fred.

Podem anar a un lloc de muntanya a un camping o si teniu una casa.Les coses bones són que si vas en estiu fa calor i bon dia i pots anar a la muntanya i escalar , si vas en hivern hi ha molta llenya alehores pots encendre la llar i si neva està super bonica la muntanya.

Tots tenen coses bones i dolentes però jo crec que dona igual al lloc que vages , el més important és anar amb  les presones que vols.

M'he encanten les vacances!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !