M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

MALTRACTE ANIMAL

                                                         MALTRACTE ANIMAL


Qué és el maltracte animal? Hola soc Gabriela i ara us vaig a explicar la meua opinió sobre el maltracte animal. Maltractar a un animal és, per exemple, no donar-li de menjar, no portar-lo al veterinari quan ho necessita, pegar-li, etc.

Una cosa bona seria fer lleis que beneficien a aquestos animals i concienciar a la gent. 

Exista gent que no és concient de que els animals mereixen respecte, amor, u un hogar on els donen seguretat.

En la meua opinió personal per a tindre una mascota has de ser responsable de la seguretat, alimentació, has de decicar temps a la teua mascota. Perquè es mereixen un vida digna com tot esser vivent.

I aquesta seria la meua opinió sobre el maltracte animal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !