M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 9 de desembre del 2018

TRES FILLS NETEGEN LA CASA DE LA SEUA MARE I TROBEN EL COS MOMIFICAT D'UN XIQUET

Els veïns de Northallertom( una población britanica ubicada en el comtat en Yorkshire del nort) estan consternats. Per la noticia del cadaver del xiquet momificat. Foren tres germans els que trobaren el cadàver, fa uns tres mesos. El trobaren mentres estaven netejant la casa de la seua mare que acaba de morir.
El cadàver del xiquet estaba ubicat en una caixa d'uns 45 centímetres de llarg que els fills de Carol Thompson, fallecida en Gener d'aquest any, va traure de l'interior d'un armari que estava situat baix de les escales de la casa.
El que trobaren a l'interior de la caixa eren les restes humanes momificades del xiquet. Segun els investigadors, un anàlisi d'ADN revelaren que el xiquet era biològic de Carlo i Melvin Thompson, els pares dels tres fills que trobaren el cadàver.
Els investigadors no han pogut dir que ha causat la mort del xiquet. El que si han pogut dir es que le tela que envolvia les restes del cos ha sigut confeccionada entre finals dels anys 50 i principis dels 60. També, la caixa on trobaren el cadàver contenia cartes que la data era agost de 1968, any en que els Thompson contraeren el matrimoni. Melvin Thompson ha explicat a la policia que desconeixia la existencia del xiquet. També ha declarat que no habia tingut coneiximent del embaràs. Melvin i Carol se van divorciar en 1966, i els tres fills en comú varen naixer en dates posteriorsba 1968.
El forense John Bordbridge, ha explicat que en aquest cas es el més angustiant de tota la seua carrera, que no te clar sinel bebé, habia naixcut mort o fallecio després del part.
OPINIÓ
Aquest cas a mi em pareix molt espelusnant. Jo crec que el xiquet ha mort fora del ventre de la mare, o no sabem si la mare li ha pogut fer algo, perquè la mare no diu res simel coneixia, me pasen varies coses, per el cap, però estic segura de que el xiquet ha mort fora del ventre. La mare, encara que estiguera morta es sopejosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !