M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 10 de desembre del 2018

ATEMPTAT A LA RAMBLA

El 17 d'agost de 2017 es va produir un atropellament massiu deliberat a la rambla de Barcelona, fent ser servir la tècnica del vehicle-ariet.
En l'atemptat van morir 15 persones, 13 d'elles al mateix moment de l'accident, a més d'una altra apunyalada a mans del perpetrador durant la seua fugida i una altra en un hospital, dies després.
Van resultar ferides més de 100 persones.Hores després fou reivindicat per l'Estat Islàmic mitjançant l'agència de notícies Amaqu.
                        LA MEUA OPINIÓ
Me pareix molt trist el que fan els terroristes i espere que no torne a passar.
Jo estava de viatge en el Pais Basc quan em va arribar la noticia, jo estava en la platja i la meua mare li va arribar un mensatge i ens ho va dir.
Va morir molta gente i aixó crec que no li agrada a ningú,perqué és trist qje famílies es quedes sense un familiar per la culpa de uns idiotes que sola volen fer mal a la gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !