M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 1 de març del 2018

EM MOLESTA

                              EM MOLESTA
Una de les coses que més em molesta  és que ens possen deures per culpa de la gent que no fa els deures,perqué no és just que si fas els deures te fiquen més per culpa de gent  que no els fa
Altra cosa que em molesta un muntó són els mosquits,perqué quan et piquen,la picadura pica i molesta un muntó i ademés jo en Xàbia visc en una casa de camp i a l'estiu hi ha 1.000.000 un milió de mosquits!
També em molesta les cosquerelles de mon pare ,perqué no fan més que ferme riure tant que al final molesta.
Em molesta també el soroll que fa el guix amb la pissarra,perqué és moltirritant i fa molt de mal a les orelles.

I bé eixes són les coses que més em molesten a mí i ,a tú que et molesta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !