M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de febrer del 2018

TINDRE UN GAT

Hola sóc Luna i hui vos vaig a donar la meua opinió de tindre un gat.

Un gat no es a soles acariciar-lo, donar-li mimets... Quant tens un gat asumeixes molta responsabilitat.

Tens que donar-li de sopar tots els dies, posar-li aigua, posar-li penso per a que a dine, vigilar que estiga bé...

Però a banda d'aixó també té moltíssimes coses bones: Quan estàs trist sempre està al teu costat,si no tens germans ells són el més paregut, si li vols contar un secret se'l pots contar sense cap dubte...

Quan se'n van a un altre món sempre recordaràs moments divertits; Quan alguna volta ha vomitat en el teu llit, quan en estiu es tomba al terra perque està fresquet...

PER A MI ÉS EL MEU MILLOR AMIC, GERMÀ I LA MILLOR MASCOTA DEL MÓN


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !