M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de febrer del 2018

OPINEM SOBRE ELS EXÀMENS

Introducció

Els exàmens o controls són unes proves amb les que es mesura el nivell de coneixements i habilitats dels alumnes per mitjà de "notes" i en determinats assignatures.

Es poden realitzar en forma oral o escrita, utilitzant paper o qualsevol mecanisme digital com ordinadors o tablets, i en un període definit de temps,  baix la supervisió d'un professor. 

Els controls varien en estil i requisits, poden tindre moltes o poques preguntes. 

COSES BONES/AVANTATGES 

.   Quan fem controls aprenem de les nostres errades. 
.   Aprenem a ser més organitzats i mesurar el temps. 
.   Els controls ens preparen per a ser majors, perquè en qualsevol treball hi  ha que fer-los.

COSES NEGATIVES/DESAVANTATGES 

.  Amb els controls es tracta d'evaluar el coneixement dels alumnes, però no sempre és així perquè per diferents motius podem fallar. 
.  Quan s'acumulen els controls, donen molts nervis i agonia als alumnes. 

                     

CONCLUSIÓ 

Els controls són molt  estressants, però són necessàris.  Afortunadament els professors valoren altres aspectes a més a més de les notes dels controls.


JORGE RICARDO FERNANDEZ 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !