M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 6 de desembre del 2018

LES TORRES BESSONES

LES TORRES BESSONES

Les dos torres bessones es van derrumbar després d'un atac terrorista el dia 12 de setember de 2001 en Nova York.
Es van xocar dos avions amb terroristes i persones segestrades.
Quan es van xocar els avions terroristes van provocar molt de foc, tant que van incendiar l'edifici del costat que també era important.
En l'atac terrorista van morir 10.000 persones més o menys segons el govern de Nova York.
Valoració: Jo crec que no es podia evitar perquè els terroristes ja el tenien tot planejat i molt bé.
Me pareix que l'atemptat va ser molt greu perquè va afectar a moltes famílies i va deixar a molta gent sense familia, perquè van morir.
Me pareix mal que ademés de destruir les torres gemeles porten a gent inocent en els avions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !