M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 6 de desembre del 2018

LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL

A les onze del matí del dimarts 28de juliol de 1914, el ministre d'exteriors austro húngaro, el comte Leopolo Berchtold, va comunicar la declaraciód de guerra al govern  Serbi per mig d'un telegama. Havia passat un mes exactament desde l'atentat de Sarajevo, en el que  va assassinat Francisco Fernando l'hereter de la corona  de Austria-Hungría, junt a la seva muller, la arxiduquesa Sofiande Hohenberg.
Van encendre la metxa de un conflicte que sria conegut com la GRAN GUERRA
Opinió: M'ha paregut molt interesant i l'he agafat per què me pareix una noticia molt important i com a mí tots estos temes m'encanten pues  em va cridar l'atenció
Hem sembla  molt mal la I guerra mundial perquè el món a d'estar en pau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !