M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 3 de març del 2018

QUÉ ME MOLESTA

Hola sóc Sara i vos vaig a parlar de que me molesta.
La primera cosa que me molesta és quan el meu germà me fa la punyeta.
Perque està tot el temps fent-me la punyeta aleshores me molesta.

La segona cosa que me molesta és quan la meua amiga, està tot el temps amb el móbil i no juga amb nosaltres.
Abans quan no tenia móbil jugaven a tot tipus de jocs experiments, a les tinebles...

La tercera cosa que me molesta és quan estem en ballet i les d'un curs mejors a mi no es saben ningu exercici, aleshores perdem molt el temps fent lo de tercer en vegada lo de quart que es en aquest cas és el meu curs.

La quarta cosa que me molesta és que el meu germà no em deixe vore els canals de la televisió que jo vuic i he de vore Bob Sponge, Yokai Wacth...
Fi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !