M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 3 de març del 2018

Em Molesta

Em molesten les mosques sorolloses i els mosquits, els soroll de les motos i la seva olor quan corren molt. També em molesta el soroll que produixen les taladradores,
els crits i les males notes, i que m'interrumpisquen quan estic fent alguna cosa que m'agrada molt, com quan algú em crida per fer alguna cosa quan estic jugant.
Un altra cosa que em molesta es el soroll molt sorollosos, pero no dels  els petards de la mascletà o dels castells de foc🎆🎇✨, perquè em diuen que estem en falles, i a mi m'agraden molt les falles. Però si em molesten els petards quan no son falles. 
També em molesten els mals olors, com el dels cigarrets i les pures o el dels poals de fem i també el del suor. I que la gent que té gossos, els deixen fer les seues necessitats al carrer i després no ho arrepleguen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !