M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

LES FALLES

Jo vaig a parlar de les falles, de les coses bones i dolentes.

Les coses bones són els monuments, les figures de les falles, la festa, que ve molta gent que porta molts diners per a la ciutat, que són molt boniques que també hi ha mascletats, que hi ha ofrenes falleres per a portar-li rosses o flors a la virge

I les coses dolentes és que hi ha petards que fan molt de soroll, si per exemple te tiren un petard molt fort te pot fins i tot trencar el peu... etc

A mi m'agraden les falles perquè hi ha monuments fallers molt bonics i hi ha petards

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !