M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de febrer del 2018

EL ÚS DE LES TAULETES EN EL COL•LEGI

Jo vaig a opinar sobre l'ús de les tauletes en el col•legi.

Poder utilitzar les tauletes en el col•legi es una cosa bons per facil•litar-nos el treball en clase, quan estem malalts amb la tauleta podem vore el treball que hem de fer, és més fàcil entregar els deures abans de la data d'entrega, és més divertit fer el treball de classe, pots preguntar coses de treball més rapidament...

Les coses dolentes de les tauletes en classe són: que alguns alumnes de classe utilitzen mal les tauletes, que els companys de classe poden fer caure les tauletes a terra, que els alumnes es poden distraure amb elles mentres la professora està parlant, que els xiquets poden fer fotos sense permis de ningú...

La meva conclusió és que les tauletes poden ser una molt bona ferramenta de treball mentre els alumnes siguen responsables d'elles i fer un bon ús d'elles.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !