M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 16 de juny del 2017

Adéu col·legi

En aquest col·legi m' ho he passat molt bé .
He tingut molt bons companys y mestres però sempre hi han alguns que et cauen millor calres.
Manrecorde de moltes coses que m'agradaven dels profesors que he tingut.
Marisol, a 3 o 4 persones de la classe li va ficar com un mot i l que més li agradava era el meu  " esquirolet "
Antonio ens regalava cada dos per tres marranades al igual que Mariq pero ella ens donava pegatines i algunes marranaes.
Maricarmen en deia en elscontrols moltes pistes ancara que no les demanaven i també m'arrecorde que hem va ficar tot sobresalient.
Enrique era un per no dir el millor i a qui més li agradaven les matemàtiques hi era la assignatura que més deures portaven .
Eva és la profesora que tenim enguany en ella no ho hem passat molt bé amb plàstica amb les tauletes i sobretot amb la tecnologia.
Amb ella en cinqué en va a ensenyar a utilitzarles i en plàstica va ser on més dibuixavem i més manualitats feiem.
Recorde moltes coses com perexemple cada vegada que veig a marisol li tenia i tinc que donar-li un bes de papallona. També recorde que quant estaba Venanci hem vaig quedar amb ell amb la porta tancada en clau dins del barracó durant mig hora , m'ho vaig passar molt bé !
Però després de tots estos records tan bonicos hi ha que dir ADÉU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !