M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de juny del 2017

ADÈU CARLES !!!👋👋👋

 Adèu Carles Salvador

Encara que no haja estat ací els 9 anys he estat els anys suficients com per a fer un muntó de coses i aprendre que en la meua classe me ho he passat molt bé.

Estic un poc trista per tindre que deixar aquesta escola als mestres que ens han donat classe i als meus amics siguen d'on siguen i com siguen.

Pero clar és el que ens pasa a tots i totes quan arriba el día en que s'ens acaba el col·legi i ens tenim que anar a l'institut.

Espere que tots els meus companys estiguen bé a l'institut i que podriem quedar algun dia més endavant, no ho penseu?

Bé, el que vull dir és que us he agafat carinyo a tots a alguns més que a altres. Però en fi que estic molt contenta de havervos conegut a tots i totes.

Besos ❤👋👋👋

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !