M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

EL ADÉU AL CARLES SALVADOR

Jo vaig entrar als tres anyets.
Del Carles Salvador em vaig a emportar un montó de records molt bonics.
També em porte rises, plors, nervis, però a qui mai vaig a oblidar són als meus amics i a les meues amigues que han estat quan els necessitaves i has compartit emocions amb un i cada un d'ells.
Mai els vaig a  oblidar.
Del col•legi em porte a totes i tots els professors que m'han ensenyat, però sobretot Ana, a Marta i a Eva que han sigut unes tutores genials hi han fet que aprenguera un muntó de coses.
Fa  uns dies que era menuda i  ara sóc major.
I pensar que, quan em tocaria anar-me'n a l'institut? Era una idea de bojos, però ja es el moment d'anar-me'n, encara que em dona molta pena.
Carles Salvador té oficialment un lloc guardat al meu cor que mai oblidaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !