M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

CARTA D'ACOMIADAMENT

Fa nou anys que vaig entrar al col•legi, i ara no me faig la idea de passar a l'institut.

En aquestos nou anys ho he passat molt bé.

En aquestos anys he après moltes coses,  a valorar el que tenim, a respectar, i sobre tot aprendre.

Aquest canvi crec que ens va a canviar la vida, en l'institut hi ha més classes, i més difícils. A més a més, farem nous amics perquè ens separaràn, però sempre recordarė als meus amics del col•legi, perque seràn els amics de sempre.

Adéu, d'aquest col•legi em vaig a portar coses molt bones, com l'aprenentatge i els amics.

Així que recordeu que mai us oblidaré, a tots els companys de l'escola i als mestres que treballen en ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !