M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

ADÉU CARLES

Jo a aquest col.legi vaig arribar en primer amb Mari Carmen. Em vaig acostumbrar molt rapidament a aquest col.legi.

 En segon tercer i en quart va ser Marta la nostra tutora.

En cinqué i sisé ha sigut Eva, que ens ha preparat molt be per a ľinstitut.

En aquestos sis anys que jo he estat en aquest col.legi, sempre hem sigut al voltant  ďuns 20 alumnes. 

 He passat molt bons moments amb els companys, al pati, a classe, al menjador o als aniversaris(quan anava).

També ho he passat molt bé a les excursions, sobretot a les que ens quedem 1 dia i mig o 2 dies i mig.

També m'ha agradat molt l'aprenentatge amb els professors.

El que no m'ha agradat res es el menjar.

Aquesta experiència ha sigut una innolvidable.

Es increible veure que ja estiga només a uns dies ď anar-me'n ďaquest col.legi, encara recorde el primer dia.

Es trist dir adéu al  col.legi. Però així com va començar aquesta experiència a primária  ara acabara, i  començara altra a ľinstitut.

Es dur tindre que anar-se, però es el que toca.

ADÉU CARLES!!!       ET TROBARÉ A FALTAR

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !