M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

ADEU CARLES😢👋

Aquest últim any m'ho he passat molt bé,igual que  aquestos nou anys. I pensar que ja falten 11 dies per a que s'acabe l'escola . Ha passa de tot,  tant ràpid, recorde els patis d'infantil, l'arener,  allí em passava tots els dies jugant amb l'arena, Pica Pica...


De primer donar-te les gràcies per tot, pels bons moments i pels roïns, perquè encara que no sigues molt gran i tingues uns banys molt vells, m'encantes.

Pensar i pensar quins moments més bons tinc en aquesta escola, les mestres, els companys, tot.

Sols dir-te que aquestos nou anys al teu costat han sigut meravellosos. Ara ja toca marxar però com el col.legi Carles Salvador no hi ha ningun altre!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !