M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

ADÉU CARLES

Jo vaig arribar al col-legi en quart de primària, jo sabia que al principi seria dificil, per que clar, no coneixia a ningú, però després m' anava agrupant. Em va tocar amb una professora que es diu Vitxi, és molt simpàtica i graciosa, pero quan s'enfada, a vegades crida molt, però igualment, és una bona mestra.

Després d'un temps, molt ràpid ja estava en cinqué i després sisé. On vaig coneixer uns molt bons companys. He passat molts moments, de felicitat i tristesa, hem tingut les nostres altes i baixes, però he aprés moltes coses. Al principi pensava que anava a ser complicat aquests cursos, clar, un any més, més coses.
Vaig passar moltes experiencies en aquestos cursos, m'han ensenyat moltes coses... La mestra que tinc es diu Eva, que és una molt bona mestra, que a vegades quan fem algo mal, siga que tinga que vore amb les coses del col-legi, o de la nostra vida, ens ho diu per el nostre bé. Amb ella he aprés, que quan tu vols algo, si t'ho proposes, ho pots conseguir.

I ara que ja quasi tenim que deixar aquesta etapa, tinc que donar les gràcies al
col-legi, ja que tinc moltes experiències gràcies a ell,  que m'hna fet madurar molt. També donar les gracies a totes les mestres que he tingut fins ara, em porte una cosa de cadascuna, i encara que no es note, jo els tinc afecte.
Bó, això seria tot, estic totalment agraïda amb el col-legi, Carles Salvador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !