M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 12 de juny del 2019

Adéu Carles Salvador

El Carles és el meu col·legi, el millor, però tenim que dir adéu perquè passem a l'institut.
Jo me'n recorde de quan anava a infantil la meua professora era Àngela i quan arribava l'hora de que em deixaren els meus pares me tenien que agafarr dels peus perquè no em soltava de la meua mare.

Després vaig repetir perquè anava a pt quasi tot el dia i a l'arribar a casa  estava tot el dia, sense mentir, tot el dia fent els deures perquè no els podia avançar a classe. Quan m'ho va dir la meua mare em vaig  posar a plorar fins que em vaig dormir, no vaig dinar res perquè a mi els meus companys me caien molt bé.
No vaig tardar en oblidarem d'ells però de Maksim i Julio  em va costar perquè eren  els meus millors amics.
Després me vaig acollir a la classe actual  i me varen caure molt bé. Jo sempre he volgut ser el major  i ara passaré  a ser el menut altra vegada. Això m'agrada i a la vegada no perquè vull anar a l'institut però no vull separar-me de l'escola perquè és com la meua segona casa i això me posa trist.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !