M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 19 de maig del 2019

LA LECTURA

                                               QUINES COSES BONES TE LLEGIR?

Llegir és important per a ser un poc més culte.Per saber més coses de la vida, si lliges molt et fas més llest perqué aprens moltes coses.
Hi ha molta varietat i així pots triar el tipus de llibre que vuigues.

                                                               PER QUÉ LLEGIR?

És molt fàcil , perqué té més advantatges una persona que llig que altra que no.Llegint te fas més llest , saps més, el que parlen a classe t'ho saps tot perqué has llegit un llibre on ix, i ademés pots contar coses als teus amics i deixarlos bocabadats.

                                            ÉS IMPORTANT TINDRE BONA LECTURA?

La veritat és que si no lliges ràpid i bé, per exemple si de major estàs en una conferència, has de entonar bé i ràpid per a que s' antenga.

                                                                      OPINIÓ

A mi m'agrada llegir , clar depenent del el tipus de llibre que siga i no siga molt avorrit per a mi.
No sols m'agraden els que te dones molta informació, també els que són una història, d'animal, de dinosaures, de coses de la guerra, eixos llibres també poden estar divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !