M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 20 de novembre del 2018

VIATGE AL PASSAT

Avui en dia tot el món té un móvil, però a l'edat antiga també tenien aparells electrònics.
Hi havia una vegada un comerciant d'apple que volia vendre al nou ponhe X, però era tan car que ningú el compraba i va decidir anar a l'edat antiga. Va inventar una màquina del temps per viatjar . Quan va arribar, els íbers creien que eren íbers però quan van veure una màquina del temps , van atacar les seves armes i van intentar atacar al comerciant. Els íbers és van donar compte de que era bo i van amagar les armes. Quan el comerciant va baixar i va dir:
- Phone X per sols 1000monedes!
Tots els íbers van dir que era molta quantitat , però el rei tenia prou per pagar-ho. El rei heu va comprar i tots els íbers deien que era com un déu , que era un aparell màgic capaç de produir llum.
Quan el rei va morir el phone X es va heredar fins a l'actualitat, i ara el déu del sol és el rei.
Quan el comerciant va tornar es va fer pobre perqué només existia el phone X i no va vendre res més a la seva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !