M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 21 de novembre del 2018

VIATGE AL PASSAT

Bó, ara us vaig a contar el meu viatge al passat como ha sigut, que és el que vaig veure.
El primer que he fet és crear una màquina del temps per a viatjar al passat, i la idea se me va ocurrir perquè jo estava veient les noticies i estaven parlant del passat i jo dic, perquè no parlar del passat? I ahí se em va vindre la idea de la màquina del temps, me va costar fer-la molt però vaig acabar i... A viatjar!
Bó, la primera impressió que vaig tindre va ser com, OMG!perquè era tot mooolt diferent. Aleshores em vaig dir a mi mateixa "Gabriela tu volies, aleshores que comence aquesta aventura"
Vaig vore gent molt extranya, tenien un cap molt gran, vaig a dir que me va donar un poquet de por, però vaig seguir. Vaig vore també que es vestien diferent a nosaltres però me va donar un poc igual, també me vaig fixar que les coses eren diferents, algunes eren de fang, i també me vaig fixar que el dinar el menjaven sense cuïnar, es a dir, cru. Vaig tindre la sort també de vore com caçaven animals i eixe era el menjar de ells, una cosa molt extranya.
Quan vaig arribar a un lloc, on hi havia més gent, me van descobrir, i se van acostar cap a mi, em van començar a observar-me, va ser un moment incòmode per a mi. Quan me parlaven jo no entenia res, i crec que ells a mi tampoc m'entendien, aleshores no em vaig poder comunicar. Hi havia poca gent, no hi havia com en una ciutat d'ara, no sé perque.
Jo ja volia tornar al present, perquè m'agradava però no massa, no podia ni parlar perquè no entenia, ni ells a mí, aleshores, no sabia que podia fer, per això preferisc ja tornar.
En el transcurs del viatge al present, vaig vore que tot era cada vegada mijor, van començar a existir els cotxes, la gent anava canviant, van aparèixer ciutats, les cases ja eren com més modernes, ja entenia el que parlaven, la població anava augmentant, anaven apareixent moltes coses noves.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !