M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 6 de novembre del 2018

EL PATI QUE VOLEM

A mí m'agradaria tenir un nou pati però no el vaig a poder viure. Dona igual, vull col•laborar per a que els següents alumnes tinguen un bonic pati.
M'agradaria que llevaren els dos arbres del pati i en el seu lloc posar 2 parells de columpis i un tobogà. A més a més, que dibuixen un cirquit per a les motos i que la barana siga més llarga.
En el pati dels majors molaria posar una zona plena d'arbres grans i baix posar unes taules com de picnic per a l'esmorzar etc. I ademés posar, on ara està el porxe, posar una gespa artificial a l'ombra.
Posar on ara està el camp de fútbol gespa artificial i posar també una paret per a que allí sols es puga jugar a fútbol.
Per a poder jugar a altres jocs, posar un lloc per a jocs mixtes.
A més a més de posar un gimnàs per als dies de pluja en educació física.

x

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !