M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 7 de novembre del 2018

ELPATI QUE VOLEM

EL PATI QUE VOLEM

El pati dels xicotets vull que tinga tobogans i coses per trepar amb arena a un costat per a fer castells d'arena, també unes piràmides xicotetes per a que puguen pujar.
Al pati dels majors un camp de fútbol sala amb reds a les porteries, un espai per a jugar lliure, molts arbres grans, una cabana gran per a jugar els més petits, bancs per a poder seure i esmorzar mentres parles amb els amics. Un llaberint molt gran i un hort on poder plantar safanóries, lletuga, tomata, ceba, etc.
Així seria el pati que vull per a que ningú  s'avorrisca mai, perquè hi ha de tot per a jugar.
Finalment, si fan així el pati estaré molt feliç

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !