M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 4 de novembre del 2018

EL PATI QUE JO VULL

Hola sóc Adriana i us vaig a explicar com m'agradaria que fora el pati del meu col.legi.
Primer jo voldria que fora un pati gran amb molta llum, on hi hagueren llocs on fora sol i en alres ombra.
De segon voldria com uns jardins amb moltes plantes i arbres amb taulestes de picnic, perquè així podríem fer els deures, passejar, xarrar, jugar a cartes etc.
També que tinguera una pista de fútbol a l'ombra amb herba artificial amb unes porteries i dos pistes de àsquet.
Un lloc on els més xicotets de primària s'ho passaren bé, uns columpis, tobogans, jocs, arener etc.
Així seria!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !