M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 13 d’octubre del 2018

LA MEVA VIDA INVENTADA

             LA MEVA AUTOBIOGRAFIA

Vag nèixer a Estats Units (Londres) a l'any 2007. Primerament vaig viure a Londres uns anys  fins que em vaig anar a viure a Espanya a viure. En 2009 va nàixer el meu germà. La meua familia i jo vam anar a Miami., Los Angeles, França, China...  La meua familia tè uns terrenys i una granja.

Després va nàixer la meua germana Samantha en Bilbao. Vam anar 3 setmanes a Bilbao amb la meva germana. La meva mare em va isncriure a una academia de tots els idiomes. Vam anar a Japó a vore toted les ciutats. També a Roma a celebrar el cumple de la meva germana i per últim vam anar a visitar alsmeus iaios a Equador. Finalment tot aixó es la meva autobiografia inventada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !