M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 d’octubre del 2018

LA MEVA AUTOBIOGRAFIA

Hola el meu nom  Lucía sáez estélles,el dia del meu aniversari és el 30 de juliol vaig néixer a Valencia a l'hospital nou d'octubre.
En el meu hemos lliure m'agrada jugar a la video consola , veure la tele i jugar ambel
meu conill .
Demajor m'agradaria ser profesora de la guarderia.
La meva millor amiga és la meva mare .
Després m'agradaria viatjar a França , Italia i perú.
El muu manjar preferit es la pizza.
També  soc filla única i ames a mes tic un conill de 5 mesos .
No m'agrada el valenciá .L'estció del any que mes m'agrada es l'hivern.peró també k'agrada anar per ahí el cap de setmana .
El meu esport preferit es es l'atlethisme  i natació .
La majoria de el tempsla pase jugant .
Tambe m'agrada znar de compres , el meu color preferit es el blanc .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !