M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 13 d’octubre del 2018

La meua autobiografia

Vaig nàixer el 7 de maig de 2007 a les 20:00
En el meu bateig a l'any 2009 hem van regalar un gosset peró com no em feia responsable s'el vam donar a la meua tia. Un any després vaig passar al cole!!! I des de eixe moment vaig fer amics inolvidables.
A l'any 2012 els meus pares em van apuntar a una falla perque a mí des de molt menuda sempre m'ha encantat.
Més tard el 22 de maig del 2016 vaig prendre la meua primera comunió i la meua familia va fer possible que el meu somni es fera realitat, viatgar a DISNEYLAND Paris, aixina que el 12 de juny vaig agafar el primer vol del matí cap a Paris.
El 23 d'octubre del 2016 desgraciadament la meua besàvia va tindre que anar -se'n a un altre món.
En novembre del 2016 vaig fer la meua primera actuació en junta central fallera.
El dia 30 d'octubre del 2017 mon tio de 37 anys ens va dir adéu justetament 15 anys despres que el meu iaio peró em va alegrar escoltar dir a la meua mare dir que va morir somrient.
El 6 de maig del 2018 Coco va vindre a la meua vida, la meu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !