M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 d’octubre del 2018

LA MEVA VIDA
Vaig nàixer en 31 de desembre de 2007, a l'avió.
La meua família pel nadal va anar a vore el Pare Noel al Pol Nord, de camí de volta vaig nàixer jo, Adriana, una xiqueta molt xicoteta, em varen posar a la incubadora 2 setmanes, perquè vaig nàixer avans de temps.
Als deu mesos vaig dir la meua primera paraula que va ser amor.
Als 11 mesos ja caminava i el meu germà major jugava molt amb mi.
Als 3 anys decidirem anarsen a viure a Holliwood perquè el meu pare era director de películ.les i la meua mare modelo.
Compràrem una casa gran, molt moderna amb piscina propia.
Als 4 anys va nàixer la meua germana Gala a Holliwood.
Als 5 anys William també a Holliwood.
I als 6 anys elz meus germans Lucas i Voro, dos bessons que no es pareixen en res.
Als 7 anys viatjàrem a Miami Beach també a Mèxic, a Florida al parc Disneyland, a Egipte, a Vietnam i per úlim de creuer. Anàrem un mes per a tots aquests llocs.
Als 8 la meua comunió va ser a Muro d'Alcoy on vivien els meus avis i els familiars, vitjarem fins allí.
Als 11 any viatjàrem a Canada, París, Asturies, Hawall, Australia, Japó, Xina, Tenerife, PorTaventura i Valencia i es quedarem a viure allí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !